dinsdag 23 september 2014

Perfect Resist en meer...

Het is echt ontzettend lang geleden dat ik iets geplaatst heb, in mei voor het laatst! Het is niet dat ik niet geknutseld heb, maar het plaatsen is er niet van gekomen. Gelukkig heb ik wel foto's gemaakt, dus ik zal de komende periode eerste wat kaarten laten zien die ik in de afgelopen periode gemaakt heb.

De bovenste twee kaarten zijn gemaakt op Stampinback karton met Perfect Resist en Distress inkt. Dit blijft een heerlijke techniek. De gebruikte stempels zijn Carved Flowers van Darkroom Door en de achtergrondstempels zijn van Kaisercraft.

De onderste kaart is ook op Stampinback karton gemaakt. Het karton met Distress Inkt gesponst (Salty Ocean, een van mijn favoriete kleuren) en daarna met de Hardwood stempel van Stampin Up en de verfspatten van Kaiserkraft de achtergrond gemaakt. De geweldig leuke stempel van de sneakers hebben een leuk effect.


Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten