maandag 14 mei 2012

Na een lange tijd blogs bekijken en genieten van ieders werk, ben ik uiteindelijk toch om en heb ik nu toch ook een blog. Het is toch leuk om af en toe eens een bericht bij iemand anders te plaatsen, mijn favoriete blogs te delen en niet als laatste mijn knutsels.

Hieronder een kaartje die ik gemaakt heb naar aanleiding van een sketch van de Nederlandse Kaartenuitdaging. Een kaart ingekleurd met potloden en doezelaars. Op de binnenkant van de kaart een stans van Memorybox die ik echt geweldig vind.


3 opmerkingen:

  1. Leuk om je knutsels nu ook digitaal te kunnen zien. Blijft toch kunst met een grote K wat je altijd fabriceert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sil. Wat leuk! Ik ga je volgen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Sil.
    en natuurlijk ben ik j gaan volgen.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen